marți, 24 mai 2016

E dificil sa schimbi mentalitatea oamenilor...

  Va mai amintiti postarile mele in care prezentam greutatile pe care le intampina persoanele cu dizabilitati cand incearca sa-si faca cumparaturile (Magazine cu handicap  si Au nevoie persoanele cu dizabilitati de asistenta la cumparaturi? )  ?
  Dupa experientele neplacute descrise in cele doua postari imi propusesem sa nu mai calc niciodata in hipermaketul in cauza si cu toate acestea...iata-ma intr-una din zile iarasi aici, impinsa de imprejurari independente de vointa mea.
Si daca tot am ajuns in acest loc am zis ca n-ar fi rau sa incerc sa-mi cumpar ceva ce aveam nevoie, sperand ca poate timpul de asteptare s-a mai micsorat dupa ce unul dintre coordonatorii magazinului promisese ca va tine o sedinta angajatilor si ca situatia se va remedia chiar daca nu pot acorda asistenta persoanelor cu dizabilitati.
Din nefericire, am descoperit ca nimic nu se schimbase. La fel ca si in ,,vizitele'' precedente, angajatii sunt mult prea ocupati ca sa-si mai faca timp sa-ti dea si tie produsul dorit asa ca esti nevoit sa pleci acasa nemultumit sau resemnat...
Si ce mai poti face in aceasta situatie? O reclamatie? N-ar folosi la nimic...asa cum n-a folosit nici precedenta!
  Concluziile, va rog, sa le trageti singuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu