marți, 9 septembrie 2014

Eu si poliartrita reumatoida: Au trecut 23 de ani...

  9 septembrie e o zi cu dubla semnificatie pentru mine...Una dintre ele...s-au implinit 23 de ani de cand mi-au aparut primele simptome ale unei afectiuni ce urma sa fie diagnosticata sase luni mai tarziu ca fiind poliartrita reumatoida.
  23 de ani...mai mult de jumatate din viata meu. Mi-e dificil sa-mi amintesc cum era viata mea inainte...O adolescenta timida cu multe planuri de viitor...Apoi totul s-a schimbat...Am cunoscut ce inseamna suferinta fizica dar si sufleteasca la cele mai inalte cote. Dar am trecut si de asta...
  In mod normal traiesc fara regrete si nu ma intreb cum ar fi fost viata mea daca nu ma imbolnaveam dar astazi o voi face... Oare cum as fi fost astazi fara poliartrita reumatoida? Probabil as fi absolvit o facultate  si as fi avut o profesie pe care n-as fi indragit-o foarte mult insa, as  fi avut o familie, copii...Acest ultim punct al enumerarii mele se pare ca e singurul sensibil...
Si totusi pe langa suferinta din trecut ce mi-a adus bun viata odata cu poliartrita? O relatie minunata cu mama mea... am cunoscut multi oameni minunati de cand m-am imbolnavit, l-am cunoscut pe sotul meu...si ma bucur mult mai intens pentru orice realizare, oricat de mica ar fi ea.
  Viata mea e alta, eu sunt alta si incerc sa ma bucur din plin de ea chiar daca am probleme de sanatate ...chiar daca nimic nu e usor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu