vineri, 10 februarie 2012

Cum isi ,,rasplateste'' Vodafone abonatii...

 Sunt abonat Vodafone de aproape cinci ani si n-am intarziat niciodata, nici macar cu o zi plata facturii si totusi... in aceasta luna din cauza drumurilor inzapezite nu mi-am putut plati factura.Stiu, probabil veti zice ca nu e mare lucru, ca din cand in cand orice persoana mai intarzie cu plata unei facturi, unii probabil din diverse motive nu reusesc sa si le plateasca deloc dar nu mi se pare corect sa fiu ,,rasplatita'' cu penalizari in ciuda faptului ca sunt un bun platnic iar motivele pentru care am intarziat nu tin de mine.Nu e vorba de banii pe care trebuie sa-i platesc in plus ci de principiu, de modul in care esti tratat. Iar mai nou, politica firmei nu permite nici plata facturii cu puncte de loialitate.Prin urmare, pentru Vodafone nu conteaza ca esti un bun platnic desi te lupti zilnic cu problemele cauzate de lipsa semnalului.,,Vodafone pentru tine'' e de fapt ,,Vodafone pentru Vodafone''.,,Pentru tine'' nu exista in relatia cu acest gen de firme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu